Tags

, , , , ,

Consiliul Consultativ al Studentilor din cadrul Universitatii de Vest „Vasile Goldis” a demarat in preajma sarbatorilor de iarna proiectul caritabil ,,Daruri de la Mos Craciun”.

Studentii au reusit sa stranga numeroase donatii constand in rechizite, imbracaminte, dulciuri, alimente si chiar brazi de Craciun. Beneficiind de sprijinul Parintele Pop, acestia au putut veni in ajutor a trei familii nevoiase din parohia Arad, Bujac.

„Echipa de studenti a cooperat foarte bine si astfel am reusit sa oferim putina bucurie in sufletul celor care sunt vitregiti de soarta. Impreuna am dus spre un final fericit acest proiect caritabil”, a spus Paul Barbulescu, prefectul studentilor din cadrul UVVG.

„Ne-am bucurat foarte mult sa vedem ca si in acest an am putut finaliza cu succes acest proiect caritabil, asta, bineinteles, datorita seriozitatii cu care studentii Universitatii noastre au realizat ca pot da o mana de ajutor, implicandu-se in strangerea de resurse, care la final au venit in ajutorul celor care aveau mai mare nevoie. Sunt convinsa ca atat adultilor, cat si copiilor, le-am facut o mare bucurie in prag de sarbatori”, a spus studenta Cristina Para, vicepresedintele Consiliului Consultativ al Studentilor din cadrul UVVG.

