Tags

, , , , , , , , , , , , , ,

Acum, la sfârșit de an, când studenții își dau ultimele examene, vă prezentăm o parte din proiectele noastre, desfășurate în perioada decembrie 2011 – 1 iunie 2012.

Veți putea găsi oricând mai multe proiecte, mai vechi sau mai recente, pe blogul nostru sau chiar pe facebook.

În clipul de față sunt prezentate 25 dintre proiectele organizate de noi, fără a adăuga Caravana Educației, Zilele Academice, Revista Student, Studenții observatori la examene, evenimentele la care am participat doar ca voluntari sau ca invitați, alegerile organizate de studenți, etc.
Dupa cum puteți vedea, studenții au avut un rol activ, așa cum am promis la începutul mandatului meu.

Le mulțumesc colegilor mei pentru implicare, cadrelor didactice care ne-au ajutat, familiei mele și mai ales Domnului Rector Fondator, Prof. Univ. Dr. Aurel Ardelean, pentru că în tot acest timp ne-a fost mereu alături atunci când am avut nevoie. Îi mulțumesc Doamnei Rector, Prof. Univ. Dr. Coralia Cotoraci, pentru susținerea acordată, fără de care nu am fi putut realiza multe proiecte.

Vă doresc tuturor o vacanță cât mai plăcută, de care să vă puteți bucura din plin.
Să ne revedem sănătoși la începutul anului universitar 2012 – 2013 !

Paul Bărbulescu,
Prefectul Studenților

