Tags

, , , , , , , ,

Liga Studenților UVVG Arad a organizat, cu ocazia Sfântului Valentin, un concurs de declarații de dragoste, oferind cuplului câștigător ca premiu un weekend la Activ Club, precum și publicarea celor mai frumoase declarații pe ARQ ( http://arq.ro/concurs-de-valentine-s-day-lsuvvg-vezi-ca-tigatorii-i-cele-mai-frumoase-declara-ii )
Câștigător al competiției a fost declarat Adrian Sereș, cu următoarea declarație de dragoste:

Lucia,

Clipa în care te-am întâlnit și ți-am atins încheietura, universul și-a masacrat toate intențiile expansioniste. Am încetat să cunosc noțiunea de timp, de spațiu. Trăiesc doar în infinit, experimentând eternitatea alături de absolutul iubirii omenești, alături de Tine.
Ai un chip înfricoșător de divin, ochi adânci precum abisul necuprins, voce, precum un chimval melodios încercat de un arhanghel îndrăgostit lulea.
Emani dragoste, frică, finețe, într-un fel pe care nici cei mai înzestrați și înțelepți oameni, nu îi găsesc comprehensiunea…
Dacă pentru lumea întreagă ești un neînțeles, pentru mine, draga mea, ești răsplata cerească, paradisul.
Cu frumusețea ta măgulitoare, ai derutat poezia. Cu prezența ta, ai produs renașterea artei. Cu căldura ta sufletească ai iradiat profanul lumesc, iar cu vocea-ți plină de armonii, ai intruchipat ecourile astrale ale corurilor îngerești. Ești un Nemaîntâlnit !
Mocnesc în jarul iubirii noastre. Trepidez în ardența săruturilor tale. Explodez în milioane de particule, la simpla ta atingere, pentru că te iubesc mai mult decât rațiunea și spiritul ar putea cuprinde, cu o intensitate ce depășeste crepusculul imaginației omenești.
Te iubesc pentru că ești un Nemaîntâlnit, iar dragostea pe care ți-o port, e pe măsura ta, fără precedent, Nemaintâlnită !

Cu o dragoste, fără precedent,
Adrian

Topul celor mai reușite declarații de dragoste, consemnate în cadrul competiției, a fost completat de următoarele declarații:

Dacă acum un an și jumătate aveam certitudinea că norocul nu s-a făcut și pentru mine și că niciodată nu voi cunoaște ce înseamnă să iubești cu adevărat, astăzi pot să spun din adâncul inimii mele că datorită lui Dumnezeu care mi-a ascultat rugăciunile și mi te-a scos în cale așa întâmplător, sunt și mă simt cea mai fericită, iubită și împlinită femeie din lume alături de Tine, îngerașul meu păzitor! Am trăit împreună clipe foarte frumoase, de neuitat, ne-am cunoscut în întregime atât pe noi, cât și pe ai noștri, ne-am arătat mereu cât de mult ne iubim și ne respectăm chiar dacă nu tot timpul în momente bune, ci și mai rele! Vreau să-ți mulțumesc din tot sufletul meu pentru toată dragostea sinceră și frumoasă, grija, protecția pe care mi le porti și mi le oferi cu atâta drag și pentru că îmi demonstrezi în fiecare clipă că Tu ești persoana alături de care vreau să-mi petrec tot restul vieții mele! Dacă te am pe Tine, nu mai vreau absolut nimic, doar dorința să rămânem pentru totdeauna tot așa…îndrăgostiți, fericiți și sănătoși! Te iubesc tot mai mult cu fiecare secundă, minut, oră, săptămână, lună, an care trec, suflețelul meu pereche! Te sărut cu cel mai mare drag!
Bianca Milena

Mi-ai cucerit inima cu o privire și cu-n sărut, ai incendiat-o, după care m-ai făcut topită după tine pentru totdeauna. Pe cât de barbar și neînfricat te comporți cu mine, pe-atât de fericită sunt, căci ești un înger, ai o bătălie cu tine, e o luptă cu un stol de fluturași.
Dar mai ales, ador cum mă vânezi cu săgețile pline de lumină ale privirii tale!
Te voi adora mereu, îngerașul meu!
Lumea fără tine e ca e ca viața fără aer. Tu ești cel care mi-a făcut-o plină de zâmbet și culoare! Tu-mi faci toate zilele bune, tu-mi faci orice clipă amuzantă, tu mă faci să savurez din nou ca un copil orice moment!
Nu aș rezista o clipă fără săruturile și atingerea ta.
Matei Cosmina

Cândva,….de vei pleca….vei rămâne-n amintirea mea.
Vei fi în suflet, în minte…peste tot și doar tu îmi vei purta noroc

Tu ești ca răsuflarea caldă pentru trupul meu, mă completezi indiferent cât mi-ar fi de greu
Eu fără tine aș fi un nimic, iar tu fără mine n-ai mai râde nici un pic.
Iubirea dintre noi i-aprinsă zi și noapte, ca sufletele noastre să nu stea deoparte
Când tu plângi, plâng și eu, iar când ți-e bine simt și eu

Te iubesc Mihai♥
Ramona Chirila

Am renunțat la prieteni, părinți doar pentru tine, ca să fim fericiți și nu-mi pare rău deloc. Prin dragostea ce ți-o port și prin respectul pentru tine aș vrea ca într-o zi să-ți mulțumesc pentru tot ce ai făcut pentru mine. Ne-am fost mereu alături unul de altul, chiar dacă ne-a fost greu sau ușor. Sunt fericită și împlinită că te am. Ești tot ce am mai scump și mai de preț pe acest pământ, ești totul pentru mine. Și nu vreau decât să fim sănătoși și să ne iubim ca până acum și să ajungem unde ne dorim amândoi, adică să fim toată viața împreună.Te iubesc foarte mult din tot sufletul meu THEO!!
Ciobanu Minodora

De abia aștept să ne întâlnim, iar atunci când o vom face, îmi doresc să fie o avalanșă de sentimente, ca într-un război, care sentiment să câstige și sa domine, să cad pradă mângâierilor tale, să mă rănești cu săruturile tale, să mă sufoci cu dragostea ta, să mă îmbeți cu mirosul tău, să fiu a ta. Cu cele 5 simțuri, te văd, te aud, te simt, te miros, te gust, așa sete de dragoste am pentru tine.”
Adelina Ciuperca

Atunci când ai plecat, ființa mea a încetat să mai gândească, să mai zâmbească, să mai fie vie. Umblu ca o morbidă pe străzile pline cu oameni, sperând să-ți zăresc chipul din nou și să te implor să mă lași să trăiesc…Te Iubesc!
Bumbar Ioana

