Tags

, , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Astăzi, 27 septembrie 2013, Consiliul Director din cadrul ONG-ului „Liga Studenţilor UVVG” şi-a ales un nou preşedinte. Cum vechiul preşedinte al organizaţiei „Liga Studenţilor UVVG”, Paul Bărbulescu, nu mai îndeplineşte calitatea de student, devenind absolvent al Facultăţii de Ştiinţe Economice, Consiliul Director s-a întâlnit astăzi pentru a valida ieşirea sa din ligă şi a alege un nou preşedinte. Astfel, Mădălin-Florin Nagy, fost vicepreşedinte LS UVVG, a fost votat în unanimitate drept preşedinte al organizaţiei. Cum vechiul său loc a rămas vacant, Dariana Savici a fost aleasă ca noul vicepreşedinte LS UVVG.

”Liga Studenților a fost o adevărată experiență inițiatică. În timpul mandatului de 2 ani, împreună cu echipa mea, am reuşit să aducem organizația din stadiul latent în care se afla, la un nivel superior, astfel încât mișcarea studențească din Universitatea de Vest ”Vasile Goldiș” să prindă un real contur. Am toată încrederea în Mădălin, pentru că știu că va pune la fel de mult suflet ca ceea ce am clădit să fie dus la următorul nivel. Îi urez mult succes!” a declarat Paul Bărbulescu

”Studenţii sunt cea mai importantă componentă a activităţii noastre, deoarece până la urmă pentru ei existăm şi luptăm. Din acest motiv, Liga Studentilor UVVG trebuie să se apropie mai mult de ei și să raspundem mai prompt la problemele studenţeşti. Va fi un drum lung, plin de proiecte studenţeşti, pe care îmi doresc să îl parcurgem cu toţii cu plăcere. Le mulţumesc colegilor mei pentru încrederea acordată, sunt convins că nu vă voi dezamăgi!” a declarat Mădălin Florin Nagy, noul preşedinte al organizaţiei „Liga Studenţilor UVVG”

Datele de contact ale noului preşedinte al organizaţiei “Ligii Studenţilor UVVG” sunt:
e-mail: madalin.nagy@uvvg.ro
telefon: 0745 879 905 (număr de orange)

559433_10200111647588884_689513401_n